čtvrtek 31. ledna 2013

The very first

        Dnes je posledního ledna a já vám píšu tento rok poprvé. Mám trochu zpoždění, ale snad se to semnou nepovleče celý rok. První týden v lednu jsme si udělali s přítelem trochu volna. Druhý týden za náma přijela sestra, přivezla dárečky :), kecaly jsme spolu od rána do noci, udělaly jsme si shopping day (a dobře jsme nakoupily), měly jsme i taky takový wellness day, kdy jsme si navzájem nalakovaly nehty, daly si masku na obličej a vlasy, napustily jsme si vířivku a přítel nám jen nosil sekt, mandle, olivy....prostě super den. Další týden už tak příjemný nebyl, celý jsme ho proležela v posteli no a tento poslední týden jsem doháněla za celý měsíc. Ale všechno zvládnuto.

        Možná si pamatujete, že jsem si dávala i nějaká předsevzetí. Musím se pochlubit a sama sebe pochválit, že se jich zatím úspěšně držím. Pustila jsem se do programu 30 day shred od Jillian, necvičím sice každý den, protože někdy tu sílu na to už fakt nemám, ale na druhou stranu jsem většinou celý den na nohách, takže pohyb mám.  V McDonalds jsem letos ještě nebyla - fakt to jde! Jíme zatím mnohem lépe než v loňském roce (ještě nebyla žádná oslava nebo párty) snad se toho budeme držet co nejdýl. Co se pleti týče tak se mažu, oční krém mi sice sem tam unikne, ale celkové skóre je více než dobré.

        Ještě bych se chtěla zmínit, že jsem mile překvapena co se mých čtenářek týče. Už je vás tady krásných 89. Mockrát vám děkuji za přízeň a věřte, že každá jedna jediná nová čtenářka mi vždy udělá ohromnou radost. A taky mě moc potěšilo, že mi 2 z vás v lednu napsali email, a ptaly se co semnou děje a jestli ještě budu psát. To mi až skoro slza ukápla :)

        V únoru mám pro vás nachystaný článek o lednovém Glossyboxu, nafotila jsem taky co mi přinesl Ježíšek, ale datumem jsem to už asi prošvihla, dneska přišly únorové pralinky (to teda nevím kdo je bude jíst, já ne, to by mi Jillien neodpustila), v plánu je i článek o kosmetických  propadácích a miláčcích za minulý rok, chci napsat o 2 knížkách, které jsme přečetla v období nemoci a taky....zajímaly by vás moje úlovky ze slev?

        A jak se máte vy? Daří se vám v novém roce?


Na závěr vám posílám naše první Sluníčko v tomto roce a to tento týden ve středu ráno, jinak počasí spíš smutné... Mějte se hezky, zítra bude další post.



3 komentáře:

  1. Na ten glosybox uz se tesim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc krásný blog!!! Zajímá nás úplně, ale úplně všechno, takže foť foť foť a všechno nám se hrň:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že jsi měla leden opravdu na nabitý. Jinak moc se mi líbí fotka, je dokonalá.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat